نوشته‌های تازه

جهان ورزش یک کسب و کار بسیار سود آور است به خودی خود. پول است که در آن بخش های درگیر بیش از حد به آن همه حساب است، به خصوص دلیل است که بسیاری از آنهایی که حساب نشده است. چگونه و از کجا این پول تمام آمده است؟ خوب، منابع احتمالا در بسیاری از موارد در ورزش های مختلف بسیار متفاوت است. همه ما شنیده ایم که فلورنتینو پرز، در رئيس جمهور از رئال مادرید، پول خود را از وام بانکی در طول سلطنت دوم خود را در مادرید، در حال حاضر. ما همچنین یک وضعیت که در آن باشگاه یک شرکت سهامی، که در آن یک دسته از مردم، معمولا طرفداران، یک اختیار در باشگاه بر اساس سهام است. پول از طریق آنها در دسترس است. از سوی دیگر، ما می توانیم یک باشگاه متعلق به یک مالک خصوصی، مانند خانواده گلیزر در منچستریونایتد. یا باشگاه می تواند توسط شهرستان و یا دولت آن است که در واقع پشتیبانی می شود. این چند موقعیت های متداول در ورزش است.

اما در واقع، که در آن بیشتر از پول می آید، و یا حداقل یک مقدار زیادی از آن است، از تبلیغات. از آنجا که بسیاری از مردم تماشا و دنبال ورزش، این یک راه عالی برای رسیدن به توده ها، با آگهی های تبلیغاتی، بدون مردم حتی دانستن است. می گویند شما در حال تماشای یک بازی در تلویزیون، هر بازی، چرا که همه آنها به استراحت. در طول این می شکند آگهی های بازرگانی در خواهد بود. شما این تبلیغات حتی اگر شما در واقع در حال تماشای چیزی دیگر، و شاید شما نمی خواهید برای دیدن این تبلیغات را ببینید، اما شما یک انتخاب نیست. شما همچنین می توانید تبلیغات بر روی تمام انواع مکان های مختلف را ببینید در طول بازی، به عنوان مثال بر روی بیلبوردها در خارج از زمین فوتبال، در بازیکنان کشباف و غیره شرکت هایی که خرید زمان تبلیغات در طول یک انتقال ورزش حاضر به پرداخت پول زیادی هستند برای رسیدن به افرادی که در حال تماشای آن است. به همین دلیل است پول زیادی که در این وجود دارد، چرا که آنها می دانند این نوع از افرادی که در حال تماشای هر رویداد ورزشی، و آنها می خواهند برای رسیدن به آنها با تبلیغات خود را. البته، این است که نه تنها به تلویزیون محدود، این نیز در رادیو و تلویزیون بسیار موثر، و البته، بر روی اینترنت.

این جایی است که مشکل واقعی شروع می شود. برخی می گویند که پول بسیار مهم تر در ورزش از برنده شدن در مسابقه واقعی است که برگزار شده است. این استدلال منصفانه است، چرا که یک بار صنعت تبلیغات در رویدادهای ورزشی شروع به رشد، ورزش برای انطباق با آن را دنبال و به هدف قرار دادن یک شماره مشخص تر و بزرگتر از مردم است. به عنوان مثال، بیس بال در امریکا معمولا در بعد از ظهر پخش شد، اما تا به حال برای انطباق با تقاضا از تبلیغ کنندگان و در حال حاضر معمولا در عصر ایفا کرده است. ورزش هایی مثل هاکی و هندبال دارند وقفه برای یک بحث در مورد استراتژی، بلکه به یک استراحت تلویزیون تجاری.

نه تنها تبلیغات در تلویزیون یا رادیو در طول انتقال ورزش هستند، اما آنها نیز بر روی همه انواع هستند از امکانات و تجهیزات ورزشی. تیم هایی از استادیوم های قدیمی خود را به یکی از جدید که به نام ضامن خود را تحمل حرکت می کند (آرسنال در حال حرکت از هایبوری به ورزشگاه امارات، بایرن بازی می کند در آلیانز آرنا). این البته برای کمک به باشگاه در راه مالی، چرا که آنها معمولا یک قرارداد ضامن بزرگ امضا و گرفتن مقدار زیادی از پول برای آن. حتی توانا بارسلونا، یکی از بزرگترین باشگاه در جهان، می تواند بی ثباتی مالی جهانی است که در حال حاضر در جهان مقاومت در برابر. آنها فقط یک قرارداد با یک بنیاد قطر یورو ۳۰M ارزش را امضا کردند. تا کنون در آنها اجتناب داشتن حامیان مالی در لباس خود، به استثنای یونیسف که آنها را پرداخت کند.

بنابراین اساسا، تبلیغات و احتمالا بخش مهمی از ورزش باشد. آنها پول زیادی به باشگاه های مختلف و سازمان های ورزشی است که در آن سخت است برای نه گفتن به آنها، به خصوص در این دوران سخت که ورزش واقعا زده به ارمغان بیاورد.

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما